dino

dino

29 stycznia 2018

The Rituals kalendarz adwentowy... moje wrazenia :)

Troche to trwalo... swieta juz dawno za nami ale wiadomo, nie chcialam napisac co w tym kalendarzu bylo ale tez moje wrazenia, chcialam te produkty pouzywac, bo wiele z nich bylo dla mnie nowe. Ogolnie jestem bardzo na tak i ciesze sie, ze ten kalendarz kupilam. Praktycznie wszystkie produkty mi sie podobaja i z przyjemnoscia je uzylam/zuzylam.
 

24 produkty z roznych serii, glownie pielegnacja. Z kosmetykow kolorowych mialam tusz, akcesoria tez sie znalazly... pod postacia rekawicy do czarnego mydla. I oczywiscie byly 4 male swieczki na kazda niedziele adwnetu, ktore przecudnie pachnialy. Co mnie sklonilo do tego, zeby kupic pelnowymiarowa swieczke.


The Ritual of Dao to seria, ktroa czesto kupuje i bardzo lubie. Moge pwoedziec, ze to jedna z moich ulubionych. W kalendarzu byl olejek do kapieli (ten pierwszy po lewej) ... na jedna kapiel wystaczyl, bardzo przyjemny produkt. Mgielka do ciala... to moja pierwsza mgielka tej firmy, stoi sobie w sypialni i co jakis czas po nia siegam, ma bardzo fajny, swiezy i delikatny zapach. Rewelacyjny balsam do rak na noc... i tylko na noc, bo jest to bardzo tresciwy produkt i potrzebuje czasu zeby wchlonac. Ostatnie to taki produkt, ktorego ja akurat specjalnie nie potrzebuje i nawet bym nie wpadla na to, ze cos takiego istnieje... czyli serum relaksujace.

The Ritual of Dao Shower Oil
The Ritual of Dao Night Balm
The Ritual of Dao Bed und Body Mist 
The Ritual of Dao Relaxing Serum


The Ritual of Anahata to limitowana swiateczna seria, ktora od razu skradla mi serce. Do tego stopnia, ze od razu kupilam pare roznych produktow... tak na wszelki wypadek, bo nie wiem jak dlugo beda jeszcze dostepne. Anahata to wlasciwie taki bardziej meski zapach, taki bardziej konkretny, zimowy i cieply... po prostu uwielbiam. W kalendarzu mialam pianke do kapieli i jak to pianka, ja lubie tego typu produkty.

The Ritual of Anahata Foaming Shower Gel


The Ritual of Ayurveda to seria, ktora przewaznie lubie ale bywaja momenty, ze zapach mnie tak troche drazni. Tak to juz z zapachami bywa. Produkty same w sobie sa rownie dobrze jak inne ritualsowe. Pianka do kapieli i zel pod prysznic... oba sprawdzily sie dobrze. Krem do rak uzywam dosc czesto i tez sobie calkiem dobrze radzi. 

The Ritual of Ayurveda Hand Lotion
The Ritual of Ayurveda Balansing Shower Gel
The Ritual of Ayurveda Foaming Shower Gel


Scrub Glove czyli rekawica do mycia i Magnesium Bath Crystal Sachet... saszetka bardzo mi podeszla, genialne polaczenie soli do kapieli z magnezem. Niestety nie mozna ich kupic w wiekszej ilosci. Doszukalam sie, ze sa w zestawie dla zestresowanych mam ale z jakims dodatkowym produktem i raptem 3 sztuki w cenie dosc zawrotnej, wiec niestety smuteczek... odpuscilam sobie.


Miracle Wipes - Travel czyli po prostu chusteczki do demakijazu. Bardzo przyjemne, swietne na wypady krotsze i dluzsze. Dokupilam sobie kolejne.


The Ritual of Samurai to cos dla mojego slubnego. Zel pod prysznic/szampon bardzo sie slubnemu spodobal, dostal juz duze opakowanie. Szampon tez jest w porzadku... tak mi przynajmniej powiedzial.

The Ritual of Samurai Cool Down 2 in 1 Shampoo & Shower Gel
The Ritual of Samurai Energising shampoo


The Ritual of Sakura to jedna z najbardziej znanych ritualsowych. Dosc spore opakowania w jednym jest ryzowy peeling a w drugim krem do ciala. Znalam juz wczesniej i uzywalam, co jakis czas wracam. Peeling ma male drobinki, w duzej ilosci... jak dla mnie sa one dosc ostre ale mimo wszystko lubie. Krem jest swietny, przyjemnie sie uzywa. 

The Ritual of Sakura Shower Scrub
The Ritual of Sakura Body Cream


The Ritual of Hammam to seria, ktorej bylam bardzo ciekawa. Glownie z tego powodu, ze sama bym nie kupila ze wzgledu na zapach, bo takie bywaja do mnie nie do zniesienia. Wszelkie olejki eteryczne to niekoniecznie moja bajka. Mamy tu kolejna pianke do kapieli, zapac o dziwno znosze calkiem dobrze... to samo dotyczy sie solnego peelingu, ktory zreszta jest swietny. Ja bardzo lubie peelingi tej firmy. Czarne mydlo to bardzo ciekawy produkt... po cieplym prysznicu trzeba wmasowac mydlo w cialo i tak przez jakis czas masowac a potem powinno uzyc sie hot scrub. Tymi produktami naprawde mozna zafundowac sobie male domowe orientalne spa. Czarne mydlo usuwa martwy naskorek i oczyszcza.

The Ritual of Hammam Black Soap
The Ritual of Hammam Foaming Shower Gel
The Ritual of Hammam Hot Scrub


Rituals Mini mascara- 3-in-1 miracle ... nie jest zla ale niestety nie dla mnie. Szczoteczka silikonowa, calkiem w porzadku ale konsystencja tuszu jak dla mnie zbyt mokra.


Mydelko coz moge tu napisac. Jak to mydelko w kawalku... w sumie srednio potrzebne ale tak to juz bywa, bylo w kalendarzu.


4 x The Ritual of Anahata Mini Candle to mini swieczki o cudnym zapachu. Jak juz napisalam wyzej, kupilam pelnowymiarowa swieczne... bo ten zapach niesamowicie mi sie podoba.


Tak prezentuje sie caly kalendarz i uwazam, ze zawartosc jest jak najbardziej w porzadku. 
Calkiem mozliwe, ze w przyszlym roku tez sie na taki skusze.

6 komentarzy:

  1. Tez go kupilam i za rok pewnie znow sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie tez ale jeszcze sprawdze jaka bedzie zawartosc :)

      Usuń
  2. Ja przegapiłam w tym roku kalendarze adwentowe, ale w papierowym kalendarzu w listopadzie mam już zapis, żeby kupić ten z Rituals i Clinique.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Clinique tez wygladal ciekawie i wczesniej pewnie tez bym go kupila ale teraz uzywam inne kosmetyki a na tych kalendarz nie mam co liczyc :D

      Usuń
  3. Sól do kąpieli jest rewelacyjna, aż zastanawiam się nad zakupem tego absurdalnie drogiego zestawu :P
    Polubiłam się też z produktami z serii Dao, mgiełka i krem do rąk są mega. Generalnie za co się nie biorę z tego kalendarza, wszystko mi się podoba. To moje pierwsze spotkanie z marką i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie kosmetyki tej firm :) Tem w tym zestawie byly chyba tylko trzy saszetki... masakra. Znalazlam sol innej firmy, ktora tak samo jest w szaszetkach i rowniez zawiera magnez. Nie wiem czy u Ciebie sa produkty Tetesept.

      Usuń