dino

dino

3 lipca 2016

Nixon the Sentry 38... czyli skora, szarosc i rozowe zloto :)

Prawde mowiac w ogole nie mialam pojecia o istnieniu takiej firmy, dopoki nie natknelam sie na nia, podczas srodowego buszowania po sklepach. Ten zegarek zauroczyl mnie od pierwszego spojrzenia. Slubny to zauwazyl i dostalam w prezencie. Bo ja ogolnie mialam byc twarda, no i bylam ;)


Nixon the Sentry 38 damskie cudo w rozowym zlocie z brazowym skorzanym paskiem. Najbardziej zauroczyla mnie ten szara "porysowana" tarcza. Ogolnie w ostatnich latach wolalam zegarki na bransolecie ale ten byl inny i dlatego mi sie tak spodobal.


Przymierzylam i juz nie chcialam go zdjac ;) ... jest lekki i bardzo dobrze lezy na nadgarstku.


Wykonanie jest bardzo porzadne a cena przystepna. Online oczywiscie mozna trafic taniej jak w sklepach.


Wielkosc idealna 38 mm, jest tez wiekszy meski 42 mm... dla mnie bylby juz za duzy, mimo ze moj nadgarstek do drobnych nie nalezy.


Do tego idealnie pasuje do moich innych rozowych rzeczy. Dokladnie takiego brakowalo mi w mojej kolekcji :)


12 komentarzy:

  1. Mi też się podoba: jest taki z charakterem;)
    Muszę wrócić do noszenia zegarków, które były dla mnie jak biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez traktuje zegarek bardziej jak bizuterie :) ... dlatego musi mi pasowac do reszty zlomiku ;)

      Usuń
    2. Ja też tak mam:D mój M się śmieje i pyta czy kolejny zegarek inaczej godzinę pokazuje jak reszta;) nie wie o co kaman ten facet z tymi zegarkami:P

      Usuń
    3. Facet tego nie zrozumie hehe... ale dobrze wiedziec, ze nie jestem sama :))

      Usuń
  2. Piękna tarcza ♥ ale wolałabym na innym pasku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek zawsze mozna sobie zmienic... mi sie dokladnie taki podoba :)

      Usuń
  3. Sroczi nie słyszałaś o nixonie wcześniej? no nie! wstyd! :P
    Ja mam póki co jeden zegarek:) taki na bransolecie w odcieniu gunmetal, bo marzył mi się taki ciemny;) poluję jeszcze na cały złoty, ale zniknął mi ze strony niestety dlatego pocieszyłam się w tamtym tygodniu dwoma zegarkami z dyberg/kern;) ale nixonik ma fajne zegarki:) Twój śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem na czasie :D ... jak sie o cos nie potkne, to nie wiem hehe...

      Usuń
    2. Nixon już od dawna na rynku, tylko zawsze w tyle przy tych modowych markach jak np. Kors;) za Korsem to szał był, że hoho! ja teraz na radarze mam właśnie kolejnego nixona, ale cena mnie powstrzymuje bo prawie 1,5k;) no i jakąś Triwę:D no i coś by się jeszcze znalazło...ale jestem dzielna i póki co nic nie kupuję:P!

      Usuń
    3. Ja tam nigdy za zadnym nie szalalam, musial mi sie podobac i tyle :D ... jedynie Pandora zawsze mi sie podobala. Triwa tez ma fajnie :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny ten zegarek , ja w sumie mam tylko dwa obecnie, nie licząc jednego , w którym pasek wymieniam już 10 lat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham zegarki *.* ... jak dla mnie to nieodlaczna czesc bizuterii i musi mi pasowac do reszty :D
      Ja mam baterie do wymiany w dwoch i jakos mi to nie wychodzi hehe...

      Usuń