dino

dino

24 maja 2018

Benefit Defined & Refined Brows... moje wrazenia

Produktow do brwi Benefit chyba nie trzeba nikomu przedstawiac. Choc musze przyznac, ze dla mnie to pierwsze spotkanie. Postanowilam sobie potestowac rozne cuda co ma w swojej ofercie ale tyle tego maja, ze w sumie nie wiadomo od czego zaczac. Co bedzie mi najbardziej odpowiadac. Pewnie na wielu blogach mozna znalezc posty ale no coz... dla mnie malo wiarygodne. Wszystko jest takie wspaniale i najlepsze... wiadomo, darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada.


Na poczatek wybralam sobie zestaw podkreslajacy brwi Defined & Refined Brows, tak troche w ciemno ale jak testowac to tak najlepiej. Kolor wzielam tez "na oko"... i zdecydowalam sie na numer 6 - Brows Deep.


W zestawie mamy odzywke do brwi Browvo, cienkutka pelnowymiarowa kredka do wypelniania brwi, wzorzec do brwi i kremowa kredke do podkreslania brwi.


Wszystko bajerancko zapakowane w metalowe pudeleczko, tak Benefit wie jak prezentowac swoje produkty, zeby wygladaly bardziej interesujaco... a wiadomo sroki lubia ladnie zapakowane zabawki.


Zaczne moze od kredki do podkreslania brwi. Ja chyba nie do konca rozumiem idee takich kredek, kiedys juz mialam innej firmy ale jakos chyba sie u mnie nie do konca sprawdzaja. Sama w sobie mieciutka i pewnie jak ktos umie ja obslugiwac, to moze spelniac swoje zadanie. Dla mnie jest tak srednio przydatna. Czasami po nia siegam ale glownie po to, zeby zuzyc... nie dlatego, zebym jakos ja lubila.


Ultracienka kredka do wypelniania/podkreslania brwi. Calkiem udany produkt po ktory chetnie siegam. Dobrze rysuje kreske, wiec latwo uzupelnia sie miejsca, w ktorych cos brakuje ;). Natomiast nie jest to nic wyjatkowego, takie produkty maja tez inne firmy.


Serum pielegnacyjne do brwi. Uzywam jak nie zapomne ale trudno powiedziec, czy faktycznie w jakis sposob wplywa na stan brwi. Mozna je za to wyczesac i troche nadac ksztalt, co ulatwia potem dalsze dzialania.


Kolory obu kredek... tej do podkreslania i do wypelniania brwi.


Z tego "patyczka" do wyznaczania ksztaltu w ogole nie korzystam. Takie to troche dla mnie zbedne, chyba ze po prostu nie wiem jak to uzywac. Do tej pory radzilam sobie bez, wiec tak tez pewnie pozostanie ;)

Tak nie do konca jestem pewna, czy cena okolo 30,00 - 35,00€ jest naprawde adekwatna do tego co otrzymujemy. Zestawu pewnie juz nie kupie, jedynym naprawde przydatnym dla mnie kosmetykiem jest kredka do wypelniania brwi. Jakby nie bylo kupilam dwa kolejne produkty do brwi Benefit... pomade i zel utrwalajacy. Co na ich temat mysle, napisze jak pouzywam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz