dino

dino

5 października 2017

kosmetyki do wlosow Balmain... moje wrazenia :)


Do wyprobowania kosmetykow do wlosow Balmain, skusilam sie po dobrych ocenach Inesbeauty. I choc wiem, ze ona ma zupelnie inne wlosy... to i tak postanowilam je przetestowac. Jak sie nie sprawdzi, to sie nie bedzie wiedzialo. A  ja czasami potrzebuje odmiany. 
Zdecydowalam sie na trzy produkty, ktore najbardziej powinny mi odpowiadac. Szampon nadajacy objetosc moim nedznym klaczkom, maska ktora naprawi zniszczenia i nada im blasku i olejek na puszace sie koncowki, ktory nie obciazy i nie zrobi mi smetnych straczkow. 

Wszystkie produkty zawieraja olej arganowy, proteiny jedwabiu i powitamine B.


Wedlug producenta: Nie zawiera parabenów ani siarczanów. Formuła zawierająca eliksir arganowy i proteiny jedwabiu nawilża, dodaje blasku i wygładza. Posiada delikatny, sygnaturowy zapach Balmain.


Szampon jest bardzo przyjemny w uzyciu i ma bardzo ladny zapach. Dobrze sie pieni i robi to co powinien czyli myje. Moja fanabaryjna skora glowy go lubi... i to jest bardzo wazne. Co do objetosci to jest efekt ale wiadomo, przy trzech wlosach w pieciu rzedach nie ma co oczekiwac cudow ;)

Opakowania sa proste... bialo - czarne a zawartosc to 300 ml. Jedyne co mnie do szalu doprowadza to ta cholerna pompka. Z zalozenia powinno byc to ulatwieniem ale niestety nie jest. Tak ciezko sie ja naciska, ze w momencie gdy mam mokre rece albo mam juz na nich troche szamponu... to naprawde dosteje szczekoscisku i wtedy zycze sobie butelke bez takiego "ulatwienia".


Wedlug producenta: Maska intensywnie pielęgnująca na włosy. Efekt: odbudowuje, odżywia, nadaje blask. Intensywnie naprawcza maska dla włosów naturalnych i po koloryzacji oraz zniszczonych. Formuła wzbogacona czystym organicznym olejem arganowym. Odbudowuje uszkodzenia spowodowane nadmiarem zabiegów fryzjerskich, odżywia i rewitalizuje włosy od wewnątrz. Nadaje włosom blask, pozostawia je miękkie.


Bardzo te maske lubie, przede wszystkim nie obciaza mi wlosow a ja wlasnie z maskami przewaznie mam problemy. Ma dobra konsystencje i cudny zapach a do tego sprawdza sie calkiem dobrze, wlosy sa miekkie i dobrze sie rozczesuja a do tego wygladaja zdrowa i sie wsciekle nie pusza. 200 ml w opakowaniu i musze przyznac, ze jest wydajna a to tez plus przy kosmetykach, ktore troche wiecej kosztuja.


Wedlug producenta: Nawilżający eliksir Arganowy do włosów. Efekt: nawilża, dodaje blasku, wygładza. Regenerujący eliksir z czystego organicznego oleju Arganowego. Błyskawicznie odżywia włosy zapewniając gładki i „zdrowy” look. Nie zostawia śladów we włosach.


Moje wlosy naleza do tych, co bez silikonow wygladaja starsznie, wiec skoro robia mi one dobrze... to je uzywam i koniec. A jak do tego mam jeszcze olejek arganowy... i calosc cudnie pachnie i dziala, to jest pelnia szczescia. Do tego szalenie wydajny, nie wiem ile mi zajmie zuzycie tych 100 ml.

***

Podsumowujac jak dla mnie bardzo przyjemne i sprawdzajace sie kosmetyki. Wiadomo z produktami do wlosow jest jak z wiekszoscia... albo beda pasowac albo nie. Ja jestem zadowolona i dalej bede z przyjemnoscia korzystac... a jak sie skoncza, to wtedy sie zastanowie czy kupie ponownie, czy moze siegne po cos innego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz