dino

dino

17 września 2017

Paradise Extatic Mascara od L’Oréal

Ciekawosc i intuicja popchnely mnie w kierunku tego produktu, bo ogolnie wiadomo, ze drogeryjne tusze rzadko kiedy u mnie goszcza... po prostu mi nie odpowiadaja... a to konsytencja albo szczotka, ktora u mnie sie nie sprawdza albo po prostu nie pasuja mi pod wzgledem jakosci. Ten tusz pojawil sie jakis czas temu na europejskim rynku, po tym jak zrobil szal w stanach. Porownywano go do innego drozszego produktu firmy Too Faced, ktory tez cieszy sie duza popolarnoscia ale tez ma swoje wady. Ogolnie porownania w internecie wypadaja na korzysc Loreal, wiec zdecydowalam sie tylko na ten i to byl dobry wybor. 


Wedlug producenta tusz ma zwiekszac objetosc, pogrubiac, wydluzac i zageszczac. Zawarty w niej olejek rycynowy ma pielegnowac rzesy.  Koszt w Niemczech to 11 - 12 € zawartosc to 6,4 ml.

Szczoteczka jest miekka, dobrej wielkosci... nie jest ani za mala ani za duza, wloski ma w lekkim nieladzie, co jest tu jak nabardziej celowe, w ten sposob ma pokryc tuszem kazda rzese. Ja takie szczotki bardzo lubie, dla mnie jest prawie idealna. Ilosc tusz na szczotce tez jest wystarczajaca.


Konsystencja tez jak najbardziej mi odpowiada. Mam wrazenie, ze on taki bardziej suchy jest... czyli cos co lubie najbardziej. Nie ma dla mnie nic gorszego jak szczotka totalnie oblepiona klejacym albo zbyt mokrym tuszem. Wtedy od razu moge sobie darowac, bo z doswiadczenia wiem, ze nic z tego nie bedzie. Tu pierwsze spojrzenie i mile zaskoczenie, ze tusz ma wlasnie bardzo przyjemna gestosc ale nie jest klejuchem. To zadecydowalo o tym, ze wyladowal w moim koszyku. 


Jak juz pare razy wspominalam na insta... to dla mnie kosmetyczne zaskoczenie tego roku. Bardzo pozytywne zaskoczenie i jezeli dalej tak dobrze bedzie mi sluzyl, to pozostane przy nim dluzej. Szkoda tylko, ze ten pielegnacyjny aspekt... czyli zawartosc olejku rycynowego nie bedzie jakos specjalnie porywajacy. Na to nawet nie licze. Naprawde mozna bylo dac go troche wiecej a tak znajduje sie praktycznie na samym koncu skladu... dlugo trzeba go szukac a co za tym idzie, wiadomo ze ilosc znajdujaca sie w produkcie jest minimalna. No ale jakby nie bylo jest, wiec nie bede sie czepiac. Rzesy i tak hoduje na odzywkach. 

Efekt jaki daje na rzesach bardzo mi sie podoba. W poprzednim poscie jest zblizenie na rzesy i tam dobrze widac, jak prezentuje sie jedna wartswa. Wyglada mimo wszystko naturalnie ale przy tym ladnie podkresla rzesy i sprawia, ze sa widoczne nawet przy mocniejszym makijazu. Ja nie oczekuje dramatycznych efektow sztucznych rzes, wiec dla mnie efekt jest jak najbardziej zadowalajacy. Dokladnie tak powinny wygladac moje rzesy potraktowane tuszem. Ja nie lubie tez nakladac kolejnych warstw, wiec nie wiem jak wtedy by wygladaly ale pewnie efekt bylby mocniejszy i bardziej drama... to pozostawie tym, co takiego efektu szukaja. Tusz wytrzymuje na rzesach spokojnie caly dzien bez zmian... nie osypuje sie, nie robi pandy. Na rzasach przy malowaniu nie ma klumpow i ja co prawda musze rzesy potem przeczesac ale to drobnostka, bo czesze w sumie po kazdym tuszu :)


***

Sklad: Aqua/ Water, Paraffin, Potassium Cetyl Phosphate, Copernicia Cerifera Cera/ Carnauba Wax, Ethylene/ Acrylic Acic Copolymer, Styrene/ Acrylates/ Ammonium Methacrylate Copolymer, Cera Alba/ Beeswax, Synthetic Beeswax, Bis- Diglyceryl Polyacylapaptide- 2, Polybutene, Cetyl Alcohol, Steareth- 20, Glyceryl Dibehenate, Steareth- 2, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Acacia Senegal Gum, Tribehenin, Caprylyl Glycol, Glyceryl Behenate, Sodium Dehydroacetate, Hydrogenateg Jojoba Oil, Hydrogenated Palm Oil, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Tetrasodium EDTa, Ricinus Communis Oil/ Castor Seed Oil, Maltodextrin, Potassium Sorbate, BHT, Centaurea Cyanus Flower Extract 


8 komentarzy:

  1. Loreal ma dobre tusze, tego nie znam, ale szczotka mnie nei kreci. Moim tegorocznym odkryciem jest marc jacobs... a ze mam w zanadrzu zbyt duzo tuszy, mecze sie z benefitem i czekam az zuzyje zapasy i pokornie wroce do mj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacobsa kocham i namietnie uzywam, choc u mnie nie mozna kupic... ale jest tak rewelacyjny, ze nie mam innego wyjscia :D

      Usuń
  2. To ciekawie :) muszę kupić , dzięki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie trafilam tylko na jedna osobe, ktorej nie pasuje... reszta jest zachwycona :)

      Usuń
  3. kupie na bank. Jak już wspomniałam, nasze preferencje się pokrywają prawie zawsze, więc się nastawiam bardzo na tak . Tylko wybrać się musze w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak... i jak ?? Bo nic nie piszesz... zaczynam sie obawiac hehe...

      Usuń