dino

dino

18 czerwca 2017

Nudziakowa paletka Les Beiges Chanel

Ogolnie z seria Les Beiges to mi tak srednio po drodze. Raz mi te produkty pasuja, potem znowu nie i tak w kolko. A jednak cos w nich jest, bo jak sie cos nowego pojawia, to przyciaga mnie i przewaznie na cos sie skusze. Tak tez bylo w tm przypadku. Jak tylko ta paletke zobaczylam, to wiedzialam, ze musze ja miec.


Lubie te proste i eleganckie opakowania. Zarowno te typowe czarne jak i te od Les Beiges. Nazwa troche przydluga Healthy Glow Natural Eyeshadow Palette a w srodku kryje sie calkiem praktyczny zestaw, w kolorach ktore mnie osobiscie bardzo przypadly do gustu. zawartosc puderniczki to 4,5 g.


To uniwersalna paletka w dosc stonowanych i nudziakowych kolorach, idealna na szybki makijaz i na wszelkie wyjazdy. Podoba mi sie to, ze moge machnac nia oko i brew... i w obu przypadkach sprawdza sie bardzo dobrze.


Cienie matowo - satynowe i jeden z polyskiem. Na ponizszym zdjeciu mamy je bez zadnej bazy... i o ile nie wyglada to moze imponujaco, to mozna tez nia wyczarowac mocniejszy makijaz. A jak juz pisalam, ciemny cien swietnie nadaje sie do podkreslenia brwi.


Trwalosc na bazie calkiem dobra, wiadomo wszystko zalezy od powieki. Efekt podoba mi sie bardzo... zarowno ten na oku jak i na brwi. To taka idealna paletka jak trzeba cos ze soba zrobic a nie ma sie czasu ani pojecia na co ma sie ochote. W nudziakach zawsze bedzie sie wygladalo dobrze ale wiadomo tez, ze krzywdy nie da sie tym sobie zrobic.


Jestem zadowolona z zakupu. Wiadomo ie jest to cos, co koniecznie trzeba posiadac ale dla mnie jest to dobre rozwiazanie i ostatnio chetnie po nia siegam.


11 komentarzy:

  1. tak, nudziaki zawsze dobrze wygladaja. Choc ja ostatnio wole zdecydowanie blysk, wygladam na bardziej wypoczeta.

    Swoha droga, co sie stalo z Twoim instagramem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie stalo z insta... caly czas go mam :)

      Ja tez lubie blysk ale taki makijaz wymaga wiecej czasu :D

      Usuń
    2. Kurcze, ja mam komunikat, ze link ktorego zawsze uzywalam jest zepsuty lub profil usuniety... a przez szukajke (po nicku jak tutaj) nie moge znalezc...

      Wlasnie u mnie blysk zajmuje mniej, jeden czy dwa cienie, kredka ewnetualnie i gotowe. Nie widac tak nierownosci, wiec i mniej wkladu pracy ;)

      Usuń
    3. Hmmm... ja jak wpisze desti_de instagram w google to mi pokazuje...

      Usuń
    4. https://www.instagram.com/desti_de/?hl=pl

      Usuń
    5. Dziekuje :) na googlowanie ńie wpadlam. Na instagramie nie dziala, ale przez google tak. Dziwne!

      Usuń
    6. Insta ostatnio w ogole glupieje ;)))

      Usuń
  2. No taka moja ta paletka ale ile można?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz dawno zadnej nie kupowalam, wiec stwierdzilam, ze mozna :D :D :D

      Usuń
    2. Ja w sumie po czystkach w toaletce też bym znalazła miejsce ale bardziej kusi mnie Lorac Pro 3, na którą od dawna mam ochotę:)

      Usuń