dino

dino

23 sierpnia 2016

EOS Hand Lotion Cucumber


Kiedys bardzo lubilam balsamy do ust tej firmy, wiec jak wypuscili kolejne produkty, to oczywiscie musialam sie z nimi zapoznac. Ten krem to tez w sumie ktores kolejne opakowanie. O ile dostepny jest u mnie w trzech wariantach zapachowych... tak moim ulubiencem od samego poczatku jest ogorek.



Wg producenta: krem do rąk EOS Hand Lotion głęboko i długotrwale nawilża skórę, dogłębnie odżywia, sprawiając, że dłonie stają się aksamitnie gładkie. Opakowanie balsamu jest poręczne i efektowne, idealne do torebki. Zapach świeżego, soczystego ogórka długo utrzymuje się na skórze. Skład jest w 97% naturalny, dodatkowo nie zawiera parabenów, ftalanów ani lanoliny.


Nie jest to produkt, ktory zadowoli osoby majace bardzo sucha skore. To taki lekki krem dotorebkowy... ja jako maniaczka kremow do rak, zawsze mam jakis przy sobie i ten wlasnie w takiej opcji sprawdza sie najlepiej. Bardzo lubie ogorkowy zapach i ten utrzymuje sie przez dluzsza chwile na skorze ale nie jest jakos wyjatkowo nachalny. Krem zawiera gliceryne... prawde mowiac nie wiem po co ale coz... na szczescie szybko sie u mnie wchlania i nie pozostawia zadnego filmu. Nie cierpie kremow do rak, ktore potem przez pol godziny czuje na skorze. Ogolnie moje dlonie bardzo polubily ogorka i pewnie dalej bedzie goscil w mojej torebce. Opakowanie jest bardzo poreczne, zawartosc to 44 ml, ktore o dziwo wystarczaja mi na dluzszy czas... pewnie dlatego, uzywam krem tylko poza domem. Przy codziennym uzywaniu zniknie dosc szybko. Przy cenie 5,99€ mozna by sie zastanowic nad innym ale poniewaz dobrze mi sluzy to i tak ze mna pozostanie.


Sklad: Water/Eau, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Stearic Acid, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cetyl Alcohol, Cocoglycerides, Dimethicone, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Citric Acid, Fragrance/ Parfum, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Zea Mays (Corn) Starch, Phenoxyethanol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, BHT, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Titanium Dioxide (CI 77891)


4 komentarze:

  1. dla mnie to on jest za lekki ale latem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt... ja tez go lubie latem. Do torebki ;)

      Usuń
  2. mam balsam do ciała i bardzo polubiłam :) chętnie sprawdzę krem do rąk :) tak jak Ty zawsze mam jakiś pod ręką, a takie do torebki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam balsam do ciala :) ... ale te dotorebkowe lubie wyjatkowo.

      Usuń